S A N A T G A R A N
لیست انواع بلنکت و عایق نسوز

خرید بلنکت و عایق نسوز

خرید پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ)

خرید پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ)

خرید پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ) از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ) با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ) با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ) مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ) اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ) و نحوه خرید پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ) خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پتو نسوز (پتو نسوز لویانگ)
خرید برد سراميک فايبر

خرید برد سراميک فايبر

خرید برد سراميک فايبر از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال برد سراميک فايبر با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش برد سراميک فايبر با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص برد سراميک فايبر مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد برد سراميک فايبر اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت برد سراميک فايبر و نحوه خرید برد سراميک فايبر خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

برد سراميک فايبر
خرید کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز)

خرید کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز)

خرید کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز) از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز) با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز) با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز) مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز) اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز) و نحوه خرید کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز) خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

کاغذ سرامیک فایبر (پیپر نسوز)
خرید پشم سنگ

خرید پشم سنگ

خرید پشم سنگ از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پشم سنگ با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پشم سنگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پشم سنگ مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پشم سنگ اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پشم سنگ و نحوه خرید پشم سنگ خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پشم سنگ
خرید چسپ نسوز سرامیکی

خرید چسپ نسوز سرامیکی

خرید چسپ نسوز سرامیکی از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال چسپ نسوز سرامیکی با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش چسپ نسوز سرامیکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص چسپ نسوز سرامیکی مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد چسپ نسوز سرامیکی اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت چسپ نسوز سرامیکی و نحوه خرید چسپ نسوز سرامیکی خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

چسپ نسوز سرامیکی

بلنکت و عایق نسوز = خرید بلنکت و عایق نسوز


بلنکت نسوز چیست؟

بلنکت نسوز که با نام های دیگری مانند پتوی نسوز، پنبه نسوز، پنبه الیاف سرامیک فایبر و همچنین پنبه سرامیکی نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین عایق های صنعتی در بازار است.

وزن پایین، انعطاف پذیری بالا، تحمل حرارتی و فشار خیره کننده، خواص مکانیکی عالی و مقاومت شیمیایی مطلوب از جمله مزایایی است که باعث محبوبیت روزافزون این محصول نسوز پرکاربرد و مناسب برای استفاده در شرایط مختلف محیطی شده است.

محصولات ساخته شده از انواع مختلف الیاف نسوز علیرغم تفاوت های ناشی از جنس، روش تولید و تراکم متنوع، همچنان دارای ویژگی های مشترک بسیاری هستند.

ویژگی های بلنکت نسوز چیست؟

1. نگهداری ساختار در دماهای بالا و شرایط آب و هوایی مختلف

2. قابلیت مهار فشارهای وارده به قطعات که از اصطکاک و فرسایش جلوگیری می کند.

3. خواص مکانیکی قابل توجه و مقاومت در برابر کشش، سایش و پارگی

4. عملکرد بهینه در محیط های اسیدی و قلیایی، مقاومت در برابر اکسیداسیون و خوردگی شیمیایی روغن ها

5. در برخی موارد، قدرت جذب صدا، امکان استفاده از آن را به عنوان عایق صوتی فراهم می کند.

6. گاهی خواص دی الکتریک محصول را به یک عایق الکتریکی تبدیل می کند.این ویژگی ها به مرور زمان با محافظت از قطعات و جلوگیری از فرسایش باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین هزینه های نگهداری می شود.

اما انتخاب ماده نسوز مناسب در شرایط مختلف محیطی که با نیازهای آن محیط همخوانی داشته باشد در این مشکل تاثیر بسزایی خواهد داشت و بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

عایق نسوز چیست؟

عایق های حرارتی نسوز و الکتریکی بخشی از ترکیبات پیشرفته ساخته شده از پرکننده های خاص و رزین های مختلف تحت فشار و دمای بالا هستند که این نوع ساختار باعث عایق شدن قطعات مورد نظر می شود.

فیلر ها یا تقویت کننده با توجه به نوع کاربرد کامپوزیت انتخاب شده و با رزین مناسب برای تقویت ترکیب می شوند و طی عملیات مهندسی به یک ترکیب دقیق و قطعه عایق تبدیل شده و پس از پرداخت های لازم مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای عایق نسوز چیست؟

عایق حرارتی برای رسیدن به نقطه مطلوب و طراحی بهتر محصول مورد نیاز، اطلاعات دقیق محل استفاده و بررسی پارامترهای مورد نیاز می تواند در ترکیب و مهندسی مواد بسیار مفید باشد تا بتوانیم بهترین محصول عایقی را برای مصرف کننده ارائه دهیم.

1. عایق کاری کوره های تونلی و کوره های شاتل و درز بندی واگن و درب کوره ها

2. پوشاندن پاتیل های ریخته گری و جداسازی قالب های ریخته گری دقیق

3. درز بندی و اتصالات انبساطی

4. عایق بندی لوله های دیگ های بخار و داکت های حرارت بالا

5. عایق کاری اطراف مشعل ها

عایق نسوز چه ویژگی هایی دارد؟

1. هدایت حرارتی پایین

2. شوک پذیری و مقاومت حرارتی بالا

3. استحکام کششی بالا

4. عایق صدا

5. برش آسان

6. فاقد آزبست

7. مقاوم در برابر خوردگی شیمیایی و جریان هوای داغ

8. ذخیره حرارتی پایین(سرعت رسیدن به درجه حرارت در کوره ها را افزایش می دهد)

تماس با صنعتگران:

ما به صورت حضوری و غیر حضوری در خدمت مشتریان عزیز هستیم خوشحال خواهیم شد با ما در تماس باشید


(فروشگاه صنعتگران باز است)
(فروشگاه صنعتگران تعطیل است)

۰۲۱۳۳۱۱۳۱۹۵

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
تلفن فروشگاه

۰۲۱۳۳۱۱۴۶۱۷

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
تلفکس فروشگاه

۰۹۱۲۸۱۷۱۳۰۷

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
موبایل سید حمید پرپنچی

۰۹۱۲۷۶۳۲۲۸۳

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
موبایل علیرضا الهیاری

گفتگو در واتساپ

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
علیرضا الهیاری

گفتگو در واتساپ

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
سید حمید پرپنچی

گفتگو در تلگرام

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
علیرضا الهیاری

گفتگو در تلگرام

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
سید حمید پرپنچی

Copyright Sanatgaran © 2023

جستجو در سایت