S A N A T G A R A N
لیست انواع ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی

خرید ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی

خرید ورق سیلیکون

خرید ورق سیلیکون

خرید ورق سیلیکون از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال ورق سیلیکون با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش ورق سیلیکون با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص ورق سیلیکون مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد ورق سیلیکون اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت ورق سیلیکون و نحوه خرید ورق سیلیکون خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

ورق سیلیکون
خرید ورق لاستیکی منجید دار

خرید ورق لاستیکی منجید دار

خرید ورق لاستیکی منجید دار از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال ورق لاستیکی منجید دار با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش ورق لاستیکی منجید دار با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص ورق لاستیکی منجید دار مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد ورق لاستیکی منجید دار اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت ورق لاستیکی منجید دار و نحوه خرید ورق لاستیکی منجید دار خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

ورق لاستیکی منجید دار
خرید لاستیک های منجید دار کتان

خرید لاستیک های منجید دار کتان

خرید لاستیک های منجید دار کتان از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال لاستیک های منجید دار کتان با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش لاستیک های منجید دار کتان با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص لاستیک های منجید دار کتان مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد لاستیک های منجید دار کتان اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت لاستیک های منجید دار کتان و نحوه خرید لاستیک های منجید دار کتان خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

لاستیک های منجید دار کتان
خرید لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر

خرید لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر

خرید لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر و نحوه خرید لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

لاستیک های نخ دار نوار نقاله پلی استر
خرید نئوپرن

خرید نئوپرن

خرید نئوپرن از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال نئوپرن با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش نئوپرن با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص نئوپرن مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد نئوپرن اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت نئوپرن و نحوه خرید نئوپرن خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

نئوپرن
خرید وایتون

خرید وایتون

خرید وایتون از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال وایتون با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش وایتون با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص وایتون مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد وایتون اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت وایتون و نحوه خرید وایتون خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

وایتون
خرید لاستیک ضد سایش

خرید لاستیک ضد سایش

خرید لاستیک ضد سایش از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال لاستیک ضد سایش با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش لاستیک ضد سایش با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص لاستیک ضد سایش مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد لاستیک ضد سایش اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت لاستیک ضد سایش و نحوه خرید لاستیک ضد سایش خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

لاستیک ضد سایش
خرید لاستیک NBR

خرید لاستیک NBR

خرید خرید لاستیک NBR از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال خرید لاستیک NBR با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش خرید لاستیک NBR با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص خرید لاستیک NBR مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد خرید لاستیک NBR اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت خرید لاستیک NBR و نحوه خرید خرید لاستیک NBR خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

لاستیک NBR
خرید لاستیک EPDM

خرید لاستیک EPDM

خرید خرید لاستیک EPDM از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال خرید لاستیک EPDM با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش خرید لاستیک EPDM با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص خرید لاستیک EPDM مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد خرید لاستیک EPDM اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت خرید لاستیک EPDM و نحوه خرید خرید لاستیک EPDM خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

لاستیک EPDM
خرید لاستیک SBR

خرید لاستیک SBR

خرید خرید لاستیک SBR از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال خرید لاستیک SBR با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش خرید لاستیک SBR با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص خرید لاستیک SBR مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد خرید لاستیک SBR اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت خرید لاستیک SBR و نحوه خرید خرید لاستیک SBR خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

لاستیک SBR
خرید روکش نسوز سیلیکونی

خرید روکش نسوز سیلیکونی

خرید روکش نسوز سیلیکونی از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال روکش نسوز سیلیکونی با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش روکش نسوز سیلیکونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص روکش نسوز سیلیکونی مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد روکش نسوز سیلیکونی اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت روکش نسوز سیلیکونی و نحوه خرید روکش نسوز سیلیکونی خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

روکش نسوز سیلیکونی
خرید اورینگ سیلیکونی

خرید اورینگ سیلیکونی

خرید اورینگ سیلیکونی از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال اورینگ سیلیکونی با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش اورینگ سیلیکونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص اورینگ سیلیکونی مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد اورینگ سیلیکونی اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت اورینگ سیلیکونی و نحوه خرید اورینگ سیلیکونی خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

اورینگ سیلیکونی

ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی = خرید ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی


ورق سیلیکون چیست؟

ورق سیلیکون که به نام های رابر سیلیکون یا لاستیک نسوز سیلیکون نیز شناخته می شود. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین محصولات در ساخت مواد نسوز می باشد که می تواند حرارت بالا را به خوبی تحمل کند.

ورق نسوز سیلیکون از دسته و خانواده پلیمری است. ساختار مولکولی و ترکیب اصلی این ورق نسوز ترکیبی از اتم های سیلیسیم و اکسیژن است که باعث می شود فشار و حرارت بیشتری نسبت به سایر مواد آلی تحمل کند. ورق سیلیکون به دلیل خاصیت مقاومت در برابر فشار و درجه حرارت شدیدی که دارد،از متریال های ضروری مورد استفاده در صنعت حمل و نقل هوایی و صنایع هواپیما سازی می باشد. همچنین مطابق با استانداردهای FDA یا سازمان غذل و دلرو برای صنایع پزشکی، دارو سازی، صنایع غذایی و یا هر مکانی که نیاز به اتاق تمیز باشد، مناسب است. در واقع در صنایعی که تماس با مواد غذایی عامل اصلی آن است استفاده می شود.

از خواص قابل توجه آن می توان به کشیدگی، مقاومت در برابر پارگی ، هدایت حرارتی خوب و مقاومت عالی در برابر دماهای بسیار بالا و حتی آتش سوزی اشاره کرد. از جمله کاربردهای آن، می توان از آن در ساخت واشر، انواع قالب، پوشش های بی رنگ و آسترهای انتشاری، در بخش الکترونیک، برای آب بندی مدارهای داخلی و پردازنده های اکثر وسایل الکترونیکی و محافظت از آنها در برابر گرما، خوردگی، رطوبت و سایر شرایطی که می تواند باعث پارگی شود را نام برد.

مزایای ورق سیلیکون چیست؟

مزایای برجسته ورق سیلیکون عبارتند از:

1. توانایی استریلیزه شدن توسط بسیاری از متدها

2. زیست سازگاری بسیار بالا

3. مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی

4. قدرت کششی بالا

5. شفافیت طبیعی

6. با رنگدانه در رنگ های مختلف قابل رنگ آمیزی است

7. توانایی حفظ نرمی به طور نامحدود

8. ماندگاری طولانی

9. تطبیق پذیری

10. مقاوم در برابر اشعه UV، رطوبت و بخار

11. سهولت در تمیز کردن

ویژگی های ورق سیلیکون چیست؟

ویژگی حرارتی: محدوده تحمل حرارتی سیلیکون بین 100- تا 250 درجه سانتی گراد است. محدوده ی وسیعی حتی بالاتر از تمام الاستومرهای دیگر می باشد. همچنین توسط گاما ، اتوکلاو بخار و روش های دیگر استریل می شوند.

ویژگی مکانیکی: ورق سیلیکون انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و شکستگی دارد.

ویژگی الکتریکی: ورق سیلیکون در مقایسه با موارد مشابه دیگر در مورد عایق بندی از انعطاف پذیری بسیار بالاتری در کاربردهای الکتریکی برخوردار است.

ویژگی زیست سازگاری: نتایج آزمایشات گسترده نشان می دهد که با بافت های بدن و مایعات بدن سازگاری زیادی دارد و در مقایسه با سایر الاستومرهای دیگر، سیلیکون هیچ گونه واکنشی با بافت های مجاور در هنگام کاشت نشان نمی دهد.همچنین از رشد هر گونه باکتری جلوگیری می کند، زنگ نمی زند، پوسیده و خورده نمی شود. سیلیکون لاستیکی بی بو، بی مزه است و برای مطابقت با دستورالعمل های زیست سازگاری برای محصولات پزشکی آماده شده است.

ویژگی شیمیایی: ورقه های سیلیکونی در برابر آب، اکسیداسیون و بسیاری از مواد شیمیایی مانند محلول های اسیدی و قلیایی مقاوم هستند. اسیدهای غلیظ، حلال‌ها، روغن‌ها و سوخت‌ها بر لاستیک سیلیکونی اثر منفی دارند و نباید با آنها استفاده شود.

لاستیک صنعتی چیست؟

بر خلاف لاستیک طبیعی که از منابع طبیعی به دست می آید، لاستیک مصنوعی نوعی ماده مصنوعی است و از مواد پتروشیمی و نفتی تولید می شود. در واقع این لاستیک یک لاستیک مصنوعی است که امروزه در تمامی صنایع کاربرد فراوانی دارد.

لاستیک صنعتی ساخته شده از فرآورده های نفتی است. در واقع لاستیک های صنعتی نوعی ماده پلیمری با ویژگی های کشسانی و تغییر شکل است. بیش از دو سوم لاستیک جهان را لاستیک مصنوعی تشکیل می دهد. یکی از مزایای لاستیک مصنوعی نسبت به لاستیک طبیعی این است که اجزای آن قابل دستکاری هستند. با کاهش، افزایش و افزودن مواد مناسب به لاستیک مصنوعی می توان کشش، مقاومت و سایر خواص لاستیک را کاهش یا افزایش داد.

خاصیت اولیه و اصلی لاستیک ها الاستومر بودن است. الاستومر بودن همان ویژگی کش آمدن لاستیک است. لاستیک با کشش طول آن افزایش می یابد و با پایان کشش به حالت اولیه خود باز می گردد. البته توجه به یک نکته ضروری است. تولید لاستیک با کیفیت بالا، با ویژگی های مناسب برای بسیاری از کاربردهای صنعتی، نیازمند زمان و دقت زیادی است. گرانی لاستیک های صنعتی نیز به دلیل همین مشکل است.

لاستیک صنعتی چگونه تولید می شود؟

مواد اصلی مورد استفاده در صنعت لاستیک مصنوعی از صنایع پتروشیمی تامین می شود. این یکی از مواد شیمیایی اصلی است که لاستیک طبیعی را تشکیل می دهد. اما برعکس، حدود 20 نوع ماده شیمیایی در ساخت لاستیک مصنوعی استفاده می شود. نفت خام ماده اصلی ساخت لاستیک مصنوعی است.

دو ماده پتروشیمی بوتادین و استایرن به طور گسترده در ساخت لاستیک مصنوعی استفاده می شود. بوتادین محصولی است که از پالایش نفت به دست می آید. استایرن نیز در فرآیند کک سازی یا به عنوان محصول جانبی تصفیه نفت تشکیل می شود.

بوتادین و استایرن تحت شرایط خاصی در یک راکتور ترکیب می شوند و لاتکس مایع ساخته می شود. لاستیک خشک به لاتکس مایع اضافه می شود و پس از فرآیند تولید، خشک و آماده عرضه به بازار می شود.

خواص لاستیک مصنوعی چیست؟

می توان گفت سختی یکی از مهم ترین ویژگی های الاستومرها یا همان لاستیک مصنوعی است. لاستیک های صنعتی مقاومت بالایی در برابر حلال ها، اکسیژن، روغن ها و برخی مواد شیمیایی دارند.

لاستیک های صنعتی دارای مقاومت در برابر سایش، انعطاف پذیری بالا و استحکام کششی عالی هستند. البته هر چه لاستیک های مصنوعی قدیمی تر باشد مقاومت آن در برابر تمامی عوامل فوق کمتر می شود.

یکی از مهم ترین مزایای هر نوع لاستیک این است که فاسد نمی شود. مقاومت الاستومرهای مختلف در برابر بازها و اسیدهای ضعیف نیز یکی از بهترین ویژگی های آنهاست. لاستیک با گذشت زمان سخت می شود و اگر با گوگرد ولکانیزه شود، سخت تر می شود.

بدنه انواع لاستیک با توجه به دمای هوا سخت تر و نرم تر می شود. برخی از لاستیک‌ها در سرما سخت‌تر، و در گرما نرم‌تر می‌شوند. همچنین مقاومت لاستیک‌ها در برخورد با مواد مایع نفتی کم می‌شود.

مقاومت فیزیکی لاستیک مصنوعی در برابر شرایط مختلف جغرافیایی بالاست. یکی از بهترین ویژگی های این ماده حفظ خواص فیزیکی آن در دماهای بالا می باشد.به همین دلیل قیمت آنها از لاستیک های معمولی بالاتر است. لاستیک زیست تجزیه پذیر نیست و به طبیعت باز نمی گردد، اما قابل بازیافت است و می توان مجددا در ساخت قطعات صنعتی از آن استفاده کرد.

تماس با صنعتگران:

ما به صورت حضوری و غیر حضوری در خدمت مشتریان عزیز هستیم خوشحال خواهیم شد با ما در تماس باشید


(فروشگاه صنعتگران باز است)
(فروشگاه صنعتگران تعطیل است)

۰۲۱۳۳۱۱۳۱۹۵

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
تلفن فروشگاه

۰۲۱۳۳۱۱۴۶۱۷

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
تلفکس فروشگاه

۰۹۱۲۸۱۷۱۳۰۷

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
موبایل سید حمید پرپنچی

۰۹۱۲۷۶۳۲۲۸۳

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
موبایل علیرضا الهیاری

گفتگو در واتساپ

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
علیرضا الهیاری

گفتگو در واتساپ

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
سید حمید پرپنچی

گفتگو در تلگرام

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
علیرضا الهیاری

گفتگو در تلگرام

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
سید حمید پرپنچی

Copyright Sanatgaran © 2023

جستجو در سایت