S A N A T G A R A N
لیست انواع ورق و میلگرد تفلون

خرید ورق و میلگرد تفلون

خرید ورق و میلگرد تفلون2

خرید ورق و میلگرد تفلون

خرید ورق و میلگرد تفلون از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال ورق و میلگرد تفلون با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش ورق و میلگرد تفلون با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص ورق و میلگرد تفلون مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد ورق و میلگرد تفلون اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت ورق و میلگرد تفلون و نحوه خرید ورق و میلگرد تفلون خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

ورق و میلگرد تفلون
خرید ورق و میلگرد تفلون کربن

خرید ورق و میلگرد تفلون کربن

خرید ورق و میلگرد تفلون کربن از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال ورق و میلگرد تفلون کربن با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش ورق و میلگرد تفلون کربن با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص ورق و میلگرد تفلون کربن مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد ورق و میلگرد تفلون کربن اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت ورق و میلگرد تفلون کربن و نحوه خرید ورق و میلگرد تفلون کربن خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

ورق و میلگرد تفلون کربن
خرید تفلون اچ شده

خرید تفلون اچ شده

خرید تفلون اچ شده از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال تفلون اچ شده با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش تفلون اچ شده با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص تفلون اچ شده مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد تفلون اچ شده اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت تفلون اچ شده و نحوه خرید تفلون اچ شده خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

تفلون اچ شده
خرید پلی وینیل کلراید

خرید پلی وینیل کلراید

خرید پلی وینیل کلراید از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلی وینیل کلراید با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلی وینیل کلراید با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلی وینیل کلراید مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلی وینیل کلراید اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلی وینیل کلراید و نحوه خرید پلی وینیل کلراید خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلی وینیل کلراید
خرید پلی آمید

خرید پلی آمید

خرید پلی آمید از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلی آمید با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلی آمید با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلی آمید مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلی آمید اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلی آمید و نحوه خرید پلی آمید خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلی آمید
خرید زلامید

خرید زلامید

خرید زلامید از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال زلامید با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش زلامید با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص زلامید مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد زلامید اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت زلامید و نحوه خرید زلامید خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

زلامید
خرید پلی اتیلن

خرید پلی اتیلن

خرید پلی اتیلن از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلی اتیلن با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلی اتیلن با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلی اتیلن مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلی اتیلن اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلی اتیلن و نحوه خرید پلی اتیلن خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلی اتیلن
خرید پلی و نیلیدین فلوراید

خرید پلی و نیلیدین فلوراید

خرید پلی و نیلیدین فلوراید از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلی و نیلیدین فلوراید با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلی و نیلیدین فلوراید با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلی و نیلیدین فلوراید مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلی و نیلیدین فلوراید اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلی و نیلیدین فلوراید و نحوه خرید پلی و نیلیدین فلوراید خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلی و نیلیدین فلوراید
خرید پلی استال

خرید پلی استال

خرید پلی استال از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلی استال با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلی استال با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلی استال مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلی استال اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلی استال و نحوه خرید پلی استال خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلی استال
خرید پلی اتر اتر کتون

خرید پلی اتر اتر کتون

خرید پلی اتر اتر کتون از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلی اتر اتر کتون با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلی اتر اتر کتون با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلی اتر اتر کتون مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلی اتر اتر کتون اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلی اتر اتر کتون و نحوه خرید پلی اتر اتر کتون خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلی اتر اتر کتون
خرید پلیمر

خرید پلیمر

خرید پلیمر از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلیمر با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلیمر با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلیمر مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلیمر اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلیمر و نحوه خرید پلیمر خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلیمر
خرید پلی پروپیلن

خرید پلی پروپیلن

خرید پلی پروپیلن از معتبرترین مرکز تولید فرآورده های نسوز در کشور بدون هر واسطه ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند که این فروشگاه با ارسال پلی پروپیلن با کیفیت و استاندارد از طریق پایانه مسافربری ، تیپاکس و پست برای مشتریان عزیز در سراسر کشور این مهم را فراهم نموده است. فروش پلی پروپیلن با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این فروشگاه همراه با فاکتور و بسته بندی برای شما عزیزان به سراسر کشور ارسال میگردد. فرآورده های نسوز صنعتگران آماده است که بدون دریافت هزینه ای به صورت مجانی به مشتریان گرامی در خصوص پلی پروپیلن مشاوره رایگان دهد تا بهترین انتخاب را جهت خرید داشته باشند. از دیگر خدمات این فروشگاه میتوان به آموزش و نحوه کارگرد پلی پروپیلن اشاره کرد ، زیرا افراد مجرب و متخصص در این زمینه در فروشگاه مشغول به فعالیت هستند تا در هر زمان بتوانند به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی کنند. برای دانستن ارزش و بهاء قیمت پلی پروپیلن و نحوه خرید پلی پروپیلن خواهشمندیم با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

پلی پروپیلن

ورق و میلگرد تفلون = خرید ورق و میلگرد تفلون


ورق و میلگرد تفلون چیست؟

ورق تفلون PTFE از جنس پلیمری به نام پلی تترا فلئورو اتیلن می باشد که به صورت ورق های با ابعاد و ضخامت های گوناگون تولید می شود. ورق تفلون آریافلون به رنگ سفید و از تفلون 100 درصد خالص تولید شده است.

پلی تترا فلئورو اتیلن در بین پلیمر های مهندسی بالاترین مقاومت به سایش را دارد. چگالی آن تقریبا 2.2 گرم بر سانتیمتر مکعب می باشد. از تفلون جهت تولید قطعات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، غذایی، پزشکی و غیره به وفور استفاده می شود.

ورق تفلون چه کاربردهایی دارد؟

ورق تفلون از وسایل خانگی گرفته تا طیف گسترده ای از صنایع و حتی در سفینه های فضایی کاربرد دارد. در انواع صنایع از جمله پزشکی، صنایع هوایی و موشکی ، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و انواع صنایع دیگر کاربرد دارد. از این ورق در شیرآلات، قطعات پمپ ها، عایق سیم ها و انواع روکش های سطحی و …نیز استفاده می شود.

ورق های تفلون چه ویژگی‌هایی دارند؟

1. مقاومت به سایش بالا

2. مقاومت شیمیایی بسیار بالا

3. تحمل حرارتی در بلند مدت تا 260 درجه سانتیگراد

4. چگالی تقریبی 2.2 گرم بر سانتیمتر مکعب

5. سطح نچسب

6. خاصیت آب بندی و گاز بندی بالا

میلگرد تفلون چیست؟

میلگرد تفلون از محصولات پیش ساخته تولید می‌شوند.ویژگی های خاص این میلگردها مانند، مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت الکتریکی بالا، سازگاری با محیط زیست و ارتفاع زیاد، امکان استفاده از این محصولات را در کاربردهای خاص فراهم کرده است. یک نکته مهم این است که میله های تفلون بیش از 100 سانتی متر ارتفاع و بیش از 300 میلی متر قطر دارند.

میلگرد تفلون چه ویژگی هایی دارد؟

1. قابلیت تراشکاری(ساخت برخی ابزارها مانند واشر، پکینگ و.....)

2. دارای ضریب سایش پایین

3. قابلیت تحمل حرارت تا 260 درجه

4. در برابر اسیدها و بازها مقاوم است.

5. مقاومت در برابر ضربه بالا

6. دوست محیط زیست

7. کسب کمترین ضریب اصطکاک نسبت به فلز یا پلاستیک

8. غیر قابل اشتعال

9. خاصیت نچسب بودن (اکنون از ظروف تفلون در همه خانه ها استفاده می شود، دلیل استفاده از این ظروف نچسب بودن آنهاست. اما در صنعت از خاصیت نچسب تفلون برای کاربردهای پیشرفته تر و پیچیده تر استفاده می شود

10. مقاومت بالا در برابر قوس الکتریکی

11. مقاومت شیمیایی بالا (میله های تفلون در برابر اکثر اسیدها و بازها مقاوم است، بنابراین یکی از مناسب ترین مواد برای صنایع نفت و گاز و قطعات پتروشیمی به شمار می رود)

12. مقاومت در برابر اشعه ماوراءبنفش

13. عدم حساسیت به رطوبت (در محیط‌های مرطوب، می‌توانید به‌راحتی از تفلون استفاده کنید و نگران چیزی نباشید)

14. مقاومت دی‌الکتریکی بالا (استحکام دی‌الکتریک بالا باعث شده است که قطعات تفلون به‌طور گسترده‌ای در صنایع برق و الکترونیک قابل استفاده باشند)

تماس با صنعتگران:

ما به صورت حضوری و غیر حضوری در خدمت مشتریان عزیز هستیم خوشحال خواهیم شد با ما در تماس باشید


(فروشگاه صنعتگران باز است)
(فروشگاه صنعتگران تعطیل است)

۰۲۱۳۳۱۱۳۱۹۵

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
تلفن فروشگاه

۰۲۱۳۳۱۱۴۶۱۷

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
تلفکس فروشگاه

۰۹۱۲۸۱۷۱۳۰۷

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
موبایل سید حمید پرپنچی

۰۹۱۲۷۶۳۲۲۸۳

پاسخگویی از ساعت 8:30 تا 19:00
موبایل علیرضا الهیاری

گفتگو در واتساپ

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
علیرضا الهیاری

گفتگو در واتساپ

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
سید حمید پرپنچی

گفتگو در تلگرام

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
علیرضا الهیاری

گفتگو در تلگرام

پاسخگویی از ساعت 8:00 تا 22:00
سید حمید پرپنچی

Copyright Sanatgaran © 2023

جستجو در سایت